Ahm(|Ahmad|) DataBase

مکانی برای دریافت اخبار ، مقالات و تجربیات من در حوزه مرتبط با پایگاه داده

Ahm(|Ahmad|) DataBase

مکانی برای دریافت اخبار ، مقالات و تجربیات من در حوزه مرتبط با پایگاه داده

Ahm(|Ahmad|) DataBase

این وبلاگ مکانی است برای تبادل اطلاعات بین من و شما در حوزه مرتبط با پایگاه داده امیدوارم مورد رضایت دوستان واقع شود هرچند که با توجه به گسترش دانش بشری پرداختن به تمامی نیازها یک نگاه کاملا ایده آل است اما تمام سعی من در این است بتوانم کمکی هر چند کوچک به دوستان کرده باشم.

آخرین نظرات

Error >> Visual Studio.OLE.Introp در هنگام ساخت دیاگرام جدید

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ق.ظ

یک پست خیلی خلاصه اما کاربردی

چند وقت پیش مشکلی در خصوص ساخت دیاگرام برام پیش  امد که خیلی جالب بود.

پس از جستجو در سایت های خارجی متوجه یک راه حل شدم که گفتم بد نیست شما هم در جریان قرار بگیرید.

(برای ساخت دیاگرام جدید 2 مشکل پدید می آید یکی Error Owner پیدا می کنید که به راحتی قابل حل هست و زمانی هم رخ می دهد که پایگاهی را از یه جای جدید به پایگاه داده خودتان اتچ می کنید که راه حلش هم به این شرح است :

  Propertise Databse >> General

owner را تغییر می دهیم مثلا به sa تغییرش بدهید)

ابتدا از کامیپوتری که سیکوئل سرورش این مشکل را ندارد فایل های زیر را کپی کنید.

C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\MSDesigners8

C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Visual Database Tools

حال در کامپیوتر خود پیست کنید.

علت به وجود آمدن این ارور زمانی است که قبلا ویژال استدیو داشتید حالا آن را پاک کردید.

  • احمد تاج بخش

SQL Server

نظرات  (۱)

ممنون مشکلم حل شد . خیلی متشکرم از راهنمای شما

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی