Ahm(|Ahmad|) DataBase

مکانی برای دریافت اخبار ، مقالات و تجربیات من در حوزه مرتبط با پایگاه داده

Ahm(|Ahmad|) DataBase

مکانی برای دریافت اخبار ، مقالات و تجربیات من در حوزه مرتبط با پایگاه داده

Ahm(|Ahmad|) DataBase

این وبلاگ مکانی است برای تبادل اطلاعات بین من و شما در حوزه مرتبط با پایگاه داده امیدوارم مورد رضایت دوستان واقع شود هرچند که با توجه به گسترش دانش بشری پرداختن به تمامی نیازها یک نگاه کاملا ایده آل است اما تمام سعی من در این است بتوانم کمکی هر چند کوچک به دوستان کرده باشم.

آخرین نظرات

انتقال SQL database از یک سرور به سروری دیگر

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۵ ب.ظ

یه مطلب جدیدی که گفتم شاید به درد شما بخورد بحث انتقال SQL database از یک سرور به سروری دیگر است...

من لینک اصلی را قرار می دهم و ترجمه ی آن را از یک سایت ایرانی دیگر نیز قرار می دهم امیدوارم مورد رضایت شما قرار بگیرد...

لینک سایت اصلی

لینک ترجمه


سایت http://www.vkernel.ro/blog یکی از بهترین سایت هایی هست که واقعا برای شما مفید است...امیدوارم استفاده کنید


شکل مربوط می شود به تجمیع چند دیتا بیس نه انتقال ، فقط برای زیبایی کار استفاده شده است.

  • احمد تاج بخش

SQL Server

نظرات  (۳)

  • زینب جهان بخش
  • سلام.
    در آینده نزدیک بنده قصد دارم وارد عرصه پایگاه داده نیز بشوم انشاالله.قطعا آن موقع سوال ها تخصصی خواهند شد . :)
    نگاه هرچند کوتاهی داشتم بر لینک ها .مطالب خوبی بودند .
    سوال برای ابتدای کار:
    تفاوت و شباهت sql server با my sql در چیست؟
    یادم هست در بحث پیاگاه داده شما از "سیکوئل "استفاده میکردید نه "اس کیو ال" .دلیلش چه بود؟
    متشکرم.
    پاسخ:
    سلام.
    خوب است یک نفر دیگر به این حوزه وارد شد.
    پاسخ سوال اول :
    در یک نظر این پاسخ جای نمی گیرد چون واقعا بحث پیچیده ای است مثلا تعداد کانکشن مورد ساپورت این دو یا امنیت این دو و پشتیبانی از امکانات با ابزارها وخیلی چیزهای دیگه...به نظر من هر کدوم برای کاری ساخته شده اند.بزارید این سوال شما را در اسرع وقت به طور کامل بصورت یک پست جداگانه تحلیل کنم...اگر خدا بخواهد...خیلی مقاله در دست انتشار دارم اما واقعا وقت نمی شود.(لینک شد . باتشکر از آقای هوشمند)
    پاسخ سوال دوم:
    یکی هست... در اصل سکوئل هست و یک زبان عامیانه شده SQL .یک عادت اشتباه هست که همه از هم تقلید می کنیم هر چند اشتباه هست اما توی فارسی نوشتنش راحتره تا اس کیو ال.... :)
  • میثم هوشمند

  • مقایسه ی ms sql server با mySql با استفاده از گفته های هر دو طرف

    راستی مهندس جان ممکنه در خصوص تولید sample data برای ms sql server و با استفاده از Vs توضیحاتی ارائه فرمایید ؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام...
    چشم...
    کلی مطلب دارم که باید منتشر کنم از اوراکل گرفته تا سکوئل سرور ....
    اما فعلا فکر کنم به مطالب کم حجم تر بپردازم سریع تر می تونم به نتیجه برسم که این موضوع شما هم جزء مطالب خوب و مفید و کم حجم باشد...
    انشاالله از جمعه هفته ی دیگه اینو حتما قرار می دهم...
  • میثم هوشمند
  • ممنونم
    من در کامنت قبلی به یک لینک اشاره کردم اما گویا ؛گویا نیست
    لطفا به نحو مقتضی ویراست بفرمایید
    با تشکر :)
    پاسخ:
    سلام.
    لینک شد.
    با تشکر

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی