Ahm(|Ahmad|) DataBase

مکانی برای دریافت اخبار ، مقالات و تجربیات من در حوزه مرتبط با پایگاه داده

Ahm(|Ahmad|) DataBase

مکانی برای دریافت اخبار ، مقالات و تجربیات من در حوزه مرتبط با پایگاه داده

Ahm(|Ahmad|) DataBase

این وبلاگ مکانی است برای تبادل اطلاعات بین من و شما در حوزه مرتبط با پایگاه داده امیدوارم مورد رضایت دوستان واقع شود هرچند که با توجه به گسترش دانش بشری پرداختن به تمامی نیازها یک نگاه کاملا ایده آل است اما تمام سعی من در این است بتوانم کمکی هر چند کوچک به دوستان کرده باشم.

آخرین نظرات

Backup & FTP in SQL Server

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۰۶ ب.ظ

اینم آخرین پست سال 92.

امسال هم گذشت امیدوارم سال 93 براتون پر سلامتی و انرژی خوشی و سربلندی و... باشد.

بریم سر اصل مطلب:

یه مدتی بود می خواستم یه Job بنویسم که یه بک آپ از دیتابیسم بگیره زیپ بکند بفرسته روی هاست.


چندین روش رو امتحان کردم اما همش یه جایی یه ارور بی سر و ته میداد که بیخیال بشم اما مثل همیشه اون بیخیال من شد.

حالا من چکار کردم:

توی چند تا سایت خارجی دنبال یه Job بودم که این کار رو بکند اما ظاهرا همشون یه مشکلی دارند البته برای جاهای سنگین باید جاب رو نوشت اما من فعلا ترجیح دادم که جاب را ننویسم و یک نرم افزار خیلی جالب رو معرفی کنم اسم اون نرم افزار هست SQL Backup Free.

حجمش حدودا 600 کیلو بایته که تعجب آوره اما حالا امکاناتش چیه: 

((توضیح نمیدم ببینید اگر به دردتون خورد استفاده کنید.))


این نسخه از SQL Azure پشتیبانی نمی کند البته یه  نسخه دیگش هست اونم رایگانه که تقریبا پشتیبانی می کند.

در کل نرم افزار خوبیه و کار راه اندازه.

سوالی مشکلی بود در خدمتم...

اینم لینک دانلود نرم افزار:

http://sqlbackupfree.com/sql-backup-free/download

اینم آدرس وب سایت:

http://sqlbackupfree.com

اینم آدرس اون یکیش هست که از SQL Azure پشتیبانی می کند.

http://sqlbackupandftp.com

  • احمد تاج بخش

SQL Server

نظرات  (۱)

  • سارا زکی زاده
  • ین که در واپسین روزهای سال هم پست های مفید می گذارید ، عالیه ... عالی.
    اطلاعات ما رو خیلی زیاد می کنه این پست های شما.
    کلی مطلب برای سرچ برامون می ذاره.
    امیدوارم سال بعد رو پر بارتر شروع کنید.
    موفق باشید.
    سال نو مبارک.
     

    پاسخ:
    سلام
    خوشحالم که پست هایم همچنان مخاطبان خودشو رو داره ...
    ممنون از حمایت بی دریغ شما
    ان شاالله در سال جدید پست های بهتری می گذارم...
    سال نو شما هم مبارک....

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی