Ahm(|Ahmad|) DataBase

مکانی برای دریافت اخبار ، مقالات و تجربیات من در حوزه مرتبط با پایگاه داده

Ahm(|Ahmad|) DataBase

مکانی برای دریافت اخبار ، مقالات و تجربیات من در حوزه مرتبط با پایگاه داده

Ahm(|Ahmad|) DataBase

این وبلاگ مکانی است برای تبادل اطلاعات بین من و شما در حوزه مرتبط با پایگاه داده امیدوارم مورد رضایت دوستان واقع شود هرچند که با توجه به گسترش دانش بشری پرداختن به تمامی نیازها یک نگاه کاملا ایده آل است اما تمام سعی من در این است بتوانم کمکی هر چند کوچک به دوستان کرده باشم.

آخرین نظرات

سال نو سیکوئل سروری

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ

سلام خدمت یکایک کسانی که این وبلاگ را دیدن و از مطالبش استفاده کردن و از از دسترس خارج شدن وبلاگ ناراحت بودن...

نزدیک به 5 سال از حوزه وبلاگ نویسی و اتشار تجربیات کاریم دور بودم و از امروز تصمیم گرفتم که دوباره شروعی قوی داشته باشیم و ان شاءالله مطالبی با کیفیت بسیار عالی و قوی خدمتتون ارائه کنم...

این پست هم موقت هست برای اینکه به دوستان اعلام کنم من هستم و شروع کردم و خوشحال باشند که برمیگردم و با دستی بسیار پر...

ممنون که هستید و با پیاماتون و سوالاتتون منو خوشحال می کنید...

سوالی که پاسخشو خواهم داد ولی میخوام ذهن شما هم درگیرش کنم!

چطور میشه به یک SP خاص مجوز افراد خاص را داد؟ کسی میدونه؟!

  • احمد تاج بخش

نظرات  (۲)

  • سجاد عبدی
  • خوش برگشتید.موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز و تشکر بابت اینکه با پیام بسیار پر انرژیتون منو امیدوار کردید که هنوز کسانی هستن که به وبلاگ سر میزنند...
  • سارا زکی زاده
  • تو MS Sql Server فکر می کنم باید از دستوارت زیر استفاده کرد:

    GRANT EXECUTE ON dbo.procname TO username;

    و یا 

    CREATE PROCEDURE dbo.MyProcedure WITH EXECUTE AS OWNER


    البته فکر می کنم اولی درست تر باشه!


    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی